המיניונים משתלטים על הפלאנט!

מי לא מכיר את היצורים הצהובים והשובבים? המיניונים, שכבשו את העולם בסדרת הסרטים המצליחה "גנוב על הירח", הפכו לאחד מגיבורי האנימציה האהובים ביותר. השובבות, הנראות המיוחדת והשפה המצחיקה שלהם הפכו אותם לכוכבים בלתי נשכחים. הסרט החדש בסדרה, "גנוב על החיים", ממשיך את ההרפתקאותיהם של המיניונים וגרו, הפעם כשהם יוצאים למסע ברחבי העולם בחיפוש אחר נבל-על חדש. הסרט מצחיק, מרגש ומלא באקשן, והוא בטוח יסחוף אתכם לתוך עולם קסום של מיניונים.

כמובן שהסרט החדש של המיניונים, "גנוב על החיים" כבר מככב הקיץ בכל האולמות המיוחדים בפלאנט! ולכם רק נשאר לבחור באיזה אולם הכי תרצו לראות אותו... 
באולם ה-IMAX? המציע חוויית צפייה עוצמתית עם מסך ענק ואיכותי. 
באולם ה-VIP המפנק? לחווית הבילוי המושלמת
אולי באולם ה4DX? מוסיף לחווית הצפייה אפקטים מיוחדים כמו תנודות בכיסאות, רוח, מים ואפילו ריחות. 
או באולם הSCREENX? המציע חווית צפייה עוטפת ב-270 מעלות. 

אין כמו נשנוש טעים עם הסרט, וגם במזנון פלאנט תמצאו הרבה אפשרויות צהובות וטעימות! 
קופסת מיני סוויטבוקס מיניונים מלאה הפתעות שוות, עם יותר מ15 ממתקים והפתעות טעימות...

 לפרטים נוספים על קופסת מיני סוויטבוקס מיניונים

 

אבל זה לא הכל! פלאנט מזמינה אתכם לפסטיבל מיניונים בפלאנט ראשל"צ וירושלים - בתאריכים 24-25 וב-27 ליולי, בשעות 12:00-18:00.
מה מחכה לכם בפסטיבל? סדנת יצירה חוויתית, עמדת צילום סלפי, משחק אתגרי, מתחם שולחנות משחק, משחק זיכרון ענק. הכניסה חופשית!
אז כל המשפחה מוזמנת להגיע לחגיגה צהובה בלתי נשכחת!

לפרטים נוספים על פסטיבל מיניונים

 

ואם זה לא מספיק, תוכלו למצוא גם כוסות של הסרט "גנוב על החיים" – עם 6 דמויות שונות לבחירה. לצד כוס אייסי שהמצאנו לגמרי במקרה בהשראת הסרט "גנוב על החיים" (ערבוב של אייסי כחול ואייסי לימונדה). 

לפרטים נוספים על כוסות מיניונים

 

אז אם אתם מחפשים דרך להעביר יום קיץ צהוב ומושלם עם כל המשפחה, פלאנט הוא בהחלט המקום לעשות זאת! אז בואו לחגוג את הקיץ עם המיניונים בפלאנט ☀️

לרכישת כרטיסים