הסרטים החמים של קיץ 2024

הסרטים החמים של קיץ 2024 שלא כדאי לפספס!

הקיץ הגיע, השמש זורחת, החופש הגדול בפתח, ואין דרך טובה יותר לבלות את ימי הקיץ החמים מאשר בביקור בקולנוע! שמדברים על סרט טוב, מי לא יכול לדמיין את ריח הפופקורן הטרי, האורות שמתעמעמים והמסך הגדול שמואר בסרט חדש ומלהיב. בפלאנט תמצאו אפשרות להתנתק מהמציאות לזמן מה, לצחוק, לבכות, להתרגש ולפחד יחד עם הדמויות על המסך.


אז כמו שהבטחנו יש מגוון רחב של סרטים המתאימים לכל המשפחה וגם תוכלו לבחור באיזה מהאולמות של הפלאנט תרצו לראות אותם – VIP ,IMAX ,4DX או ScreenX שיעניקו לכם חווית צפייה יוצאת דופן שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. אז קבלו את הסרטים הגדולים של הקיץ: 


דדפול & וולברין: שיתוף פעולה מטורף בין שני גיבורי על אהובים - דדפול, המגולם על ידי ראיין ריינולדס, וולברין, בגילומו של יו ג'קמן. הכינו את עצמכם לאקשן מטורף, הומור שחור ורגעים בלתי נשכחים. הסרט זמין לצפייה בכל האולמות המיוחדים ולכם רק נשאר לבחור: צפייה באולם ה-IMAX העוצמתי של פלאנט יכניס אתכם לחוויה קולנועית עם מסך ענק, סאונד עוצמתי ואיכות צפייה שתדהים אתכם. צפייה באולם ה-ScreenX בעל מסך עוטף של 270 מעלות המעצים את חווית הצפייה ומכניס את הצופה עמוק לתוך הסרט. 4DX – בואו להשאב לתוך העולם של דדפול עם אפקטים של כסאות זזים, רוח, מים, עשן ועוד. אז איזה אולם תבחרו?

 

המיניונים: החבורה הצהובה והאהובה חוזרת להרפתקה חדשה! בסרט הזה, המיניונים יגלו את מקורותיהם ויפגשו דמויות חדשות ומטורפות. ילדים ומבוגרים כאחד ייהנו מההומור הייחודי והאנרגיה המדבקת של המיניונים. מצפה לכם סרט מצחיק, אנרגטי וצבעוני לכל המשפחה. 
הסרט זמין גם ב-IMAX, 4DX, ScreenX ובמתחמי ה-VIP. 

 

טוויסטרס: 20 שנה אחרי הסרט המצליח, מגיעה גרסה חדשה ומעודכנת לסרט האסונות האהוב. טכנולוגיות קולנוע מתקדמות יביאו את סופות הטורנדו לחיים בצורה שלא נראתה מעולם. זמין גם ב-IMAX, 4DX, ScreenX ובמתחמי ה-VIP.

 

הקול בראש 2: ריילי, הילדה האמיצה מהסרט הראשון, כבר גדלה, והרגשות שלה מתמודדים עם אתגרים חדשים של גיל ההתבגרות. הסרט ייקח אותנו לטיול נוסף בתוך מוחה של ריילי, שם נפגוש דמויות חדשות ומרגשות.
ניתן לצפייה באולם ה-VIP הכולל כורסאות נוחות ואוכל טעים, שהופך את החוויה לקסומה במיוחד.

 

 

אז קדימה, למה אתם מחכים? צאו מהבית, בחרו מבין האולמות המפנקים של הפלאנט ותתכוננו לצאת לחוויה קולנועית מהסרטים!

לרכישת כרטיסים