ילדים נהנים יותר בפלאנט!

החופש הגדול כבר מאחורינו וראש השנה ממש מעבר לפינה, ומה יכול להיות כיף יותר מלבלות את הימים הראשונים של השנה החדשה עם המשפחה בקולנוע? פלאנט מזמינה אתכם להנות מסרטים חדשים ומעניינים במיוחד לחג ועם מחירים שווים לכל כיס!  

כרטיס ילד בפלאנט לכל סרטי הילדים הכי שווים במחיר של *31 ₪ בקופות הקולנוע! בואו לבחור את הסרט שתראו בחג יחד עם כל המשפחה! 

רביעי משפחתי בפלאנט הקרנת סרטי ילדים בימי רביעי בשעה 17:00 במחיר מיוחד של *29 ₪ בקופות הקולנוע, כולל פופקורן ושתייה אישיים! ההזדמנות המושלמת לבלות זמן איכות עם המשפחה ולהנות מחוויה קולנועית בלתי נשכחת עם כל הסרטים החדשים שילדים אוהבים. 

אז בואו לראות את סרטי הילדים האהובים: 

רוז הרובוטית הוא סרט אנימציה מרגש ונוגע ללב המספר את סיפורה של רובוטית מתקדמת בשם רוז, שנשטפת אל חוף של אי בודד לאחר תאונה ימית. רוז, שתוכננה לביצוע משימות ספציפיות, מוצאת את עצמה לבד בעולם טבעי לחלוטין, ללא הוראות או מטרות ברורות. 

 

בית ספר לחיות מדברות הוא סרט מרתק בו תלמידים מגלים שבבית הספר שלהם יש סוד מדהים: החיות מדברות! יחד עם חיות מחמד מיוחדות, הם יוצאים לחקור תעלומות מרתקות ולהתמודד עם אתגרים משעשעים. זהו סרט מלא הומור והרפתקאות שיגרום לילדים לחלום על עולם שבו חיות יכולות להיות החברים הכי טובים שלהם." 

  

למה אתם מחכים? הזמינו כרטיסים עכשיו והצטרפו אלינו לחוויה קולנועית מושלמת! 

לעוד פרטים בקרו בעמוד ילדים של פלאנט >>> 

 

 

 

תנאים:

*כולל שתייה מוגזת בכוסות או מים | מחיר כרטיס בקופה: 29₪ | מחיר כרטיס באינטרנט: 33.5₪ לילדים עד גיל 12, המחיר תקף גם למלווה. כל גיל חייב כרטיס, הסרטים נתונים לשינויי | רשת פלאנט רשאית לבטל את המבצע כל יום לפי שיקול דעתה.  אין כפל מבצעים. לא ניתן לממש שוברים כגון: מועדונים, שוברי מתנה, שוברי זיכוי ומנויים. לא ניתן לממש בחגים ואירועים מיוחדים, המלאי מוגבל.