בואו לטירוף בשניים: הג'וקר מגיע לפלאנט!

הוא הגיע, הוא נראה, הוא מטורף. הג'וקר, האנטי-גיבור האיקוני של גות'אם סיטי, חוזר אלינו בסרט חדש ומסקרן ששווה כל רגע.

הסרט ג'וקר: טירוף בשניים, שזכה לשבחים רבים ולפרסים יוקרתיים, מציג לנו גרסה חדשה ומעמיקה לדמות המיתולוגית. חואקין פיניקס, בתפקיד הראשי, מגלם בצורה מבריקה את האיש שמאחורי הצחוק המטורף, ומציג לנו מסע אפל ומרתק אל תוך נפשו של האיש שהפך לאחד הנבלים המפורסמים והאהובים ביותר בקולנוע. לצד חואקין פיניקס המוכשר, הסרט מציג לנו את הכוכבת הבינלאומית ליידי גאגא בתפקיד בלתי נשכח. גאגא מביאה את הכישרון הייחודי שלה ומביאה לסרט מימד חדש ומעניין.

למה כדאי לראות את "הג'וקר" דווקא בפלאנט?

חווית הצפייה בג'וקר: טירוף בשניים, צריכה להיות מיוחדת באמת, וחוויה מיוחדת דורשת טכנולוגיה מיוחדת. בפלאנט, תוכלו ליהנות מהסרט במגוון רחב של אולמות מתקדמים, שכל אחד מהם מציע חווית צפייה ייחודית:

  • IMAX: איכות הצפייה המקסימלית! המסך הענק והסאונד המדהים של אולמות ה-IMAX  יגרמו לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים ממש בלב האקשן. התמונות החדות והצבעוניות יטביעו אתכם בעולם האפל של גות'אם סיטי, והסאונד העוצמתי יגרום לכם לחוש כל רגש של הדמות הראשית.
     
  • ScreenX: חווית צפייה פנורמית, 270 מעלות, המרחיבה את המסך אל קירות האולם ומאפשרת חוויית צפייה שטרם נראתה כמותה בישראל. התמונה מוקרנת על שלושה קירות, כולל הקירות הצדדיים, ומעניקה תחושה של היקף ונוכחות בלתי נתפסת.
     
  • 4DX: חוויה חושית מלאה שמשלבת תנועות מושב, ואפקטים מיוחדים כמו רוח ריח, ומים ומאפשרת לכם לחוות את הסרט בכל החושים. זה לא רק סרט, זו חוויה בפני עצמה!

אז למה אתם מחכים?

בואו לחוות את הסרט המדובר הג'וקר כמו שצריך רק בפלאנט! בחרו את האולם המתאים לכם והתכוננו להתמסר לקסם של הקולנוע.

להזמנת כרטיסים לחצו>>>