להקת Seventeen על המסך הגדול

הלהקה הקוריאנית Seventeen הידועה במוזיקה האנרגטית שלה ובמופעים הסוחפים, מגיעה לפלאנט לחוויה קולנועית בלתי נשכחת! בפעם הראשונה בישראל, תוכלו לחוות את הקסם של Seventeen על המסך הגדול.

להקת Seventeen היא להקת בנים דרום קוריאנית שכבשה אלפי לבבות מעריצים ברחבי העולם. הלהקה שהוקמה בשנת 2015, מורכבת מ-13 חברים המחולקים לשלוש יחידות משנה: יחידת ההיפ הופ, היחידה הווקאלית ויחידת המחול. חלוקה זו מאפשרת ל-Seventeen להציג מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים בתוך אלבום אחד.

אחד המאפיינים הבולטים של Seventeen הוא ההשתתפות הפעילה של החברים בכל שלבי יצירת המוזיקה שלהם. החברים כותבים. מלחינים ומפיקים את רוב השירים שלהם, מה שמעניק למוזיקה שלהם נופך אישי ואותנטי. Seventeen ידועים גם בקשר החזק שלהם עם המעריצים, הלהקה מקיימת אינטראקציות תכופות עם המעריצים דרך מדיה חברתית, הופעות חיות ואירועים מיוחדים. כל אחד מחברי Seventeen הוא בעל כישרונות ייחודיים, החל מראפ וריקוד ועד כתיבת שירים והפקה מוזיקלית. מגוון הכישרונות הזה מאפשר ל-Seventeen ליצור מוזיקה מגוונת ומעניינת.

ועכשיו, תוכלו לראות את ההופעה של Seventeen בפלאנט ב-21 ו-24 באוגוסט! זו הזדמנות מיוחדת עבור כל המעריצים לחוות את האנרגיה והעוצמה של המופע על מסך ענק, ולהרגיש כאילו אתם נמצאים בקהל אבל זה לא הכל!
רק בפלאנט, תוכלו לחוות את ההופעה בשתי חוויות קולנועיות ייחודיות:
- באולם ה-ScreenX תחוו חוויה קולנועית בה התמונה עוטפת את הצופים במסך של 270 מעלות, כולל שלושה מסכים היוצרים תחושה של היותך בתוך המופע עצמו.
- באולם ה-4DX חוויה אינטראקטיבית הכוללת תנועות מושב, אפקטים מיוחדים כמו רוח, ריח, מים ועוד, שיוצרים חוויה רב-חושית בלתי נשכחת.

דמיינו את עצמכם יושבים בכיסא הנוח, מוקפים בקולות ובצבעים של המופע, חשים את האנרגיה של הקהל ואת התנועות של הלהקה. זו חוויה שאסור לפספס!

 

אז אם אתם מעריצים של Seventeen, או סתם אוהבים מוזיקה טובה וחוויות קולנועיות מרגשות, אל תחכו! הזמינו כרטיסים עכשיו והתכוננו לחוויה בלתי נשכחת.