IMAX Day – חגיגה קולנועית שלא תרצו לפספס!

פעם בשנה מתקיים בפלאנט ה-IMAX Day, יום שלם שבו כל הכרטיסים לסרט באולם IMAX עולים רק 15 ש"ח! השנה, IMAX Day יתקיים ביום שבת ה-31.08, לאורך כל היום, ובכל אולמות ה-IMAX שלנו – בראשון לציון, באר שבע וירושלים.

אז מה הופך את הIMAX Day- למיוחד כל כך? זאת ההזדמנות שלכם לראות את הסרטים האהובים בחווית צפיה אולטימטיבית. דמיינו את עצמכם שרועים בכיסא הנוח, עיניכם נעוצות במסך הענק, חווים כל רגע בסרט בעוצמה אחרת שלא הכרתם. וזה לא הכל! באותו היום סידרנו לכם גם תפריט בינוני במחיר מיוחד ליום אחד, רק לרוכשי כרטיס IMAX ב31.08.

ומה לגבי הסרטים? הכנו לכם הרפתקה קולנועית בלתי נשכחת עם מגוון רחב של סרטים שיתאימו לכל טעם. החל מסרטי אקשן מרגשים כמו דדפול ובחורים רעים, דרך קומדיות מצחיקות כמו הקול בראש 2, ועד לסרטי מדע בדיוני כמו חולית 2 והנוסע השמיני.

חווית הצפייה האולטימטיבית היא הרבה יותר מסתם צפייה בסרט. זה מסע מרגש, הרפתקה בלתי נשכחת חוויה שפשוט לוקחת אתכם צעד אחד קדימה. ואין דרך טובה יותר לחוות את הקולנוע מאשר באולם ה- IMAXהמתקדם עם מסך ענק הגדול ב-26% משאר המסכים, סאונד עוצמתי שגורם לכל תא בגופכם לרעוד וטכנולוגיה מתקדמת שפשוט לוקחת אתכם למסע בלתי נשכחת. IMAX זה לא סתם עוד אולם, זאת חוויה.

אז למה אתם מחכים? הצטרפו אלינו ביום שבת ה-31.08 לחגיגה הקולנועית הגדולה של השנה והכינו את עצמכם לחוויה קולנועית בלתי נשכחת. 

לרכישת כרטיסים >>