שאלות ותשובות
איפה ניתן לקבל מידע על זמני הקרנה?
את המידע המדויק והמעודכן ביותר אודות זמני הקרנה וסרטים ניתן לקבל באתר האינטרנט שלנו או באפליקציה לנייד. לוח ההקרנות השבועי בארץ הינו מיום חמישי לרביעי שלאחריו.
מתי מתפרסם לוח ההקרנות?
המידע מתפרסם באתר בכל יום שלישי, עבור יום חמישי עד רביעי שלאחריו, מלבד אירועים מיוחדים ומכירות מוקדמות של סרטים מסוימים, שעשויים להיפתח מוקדם יותר.
מהן שעות פעילות הקופות?
מכירת כרטיסי הקולנוע מתבצעת במזנון הקולנוע החל מכחצי שעה לחפני ההקרנה הראשונה, בימים א, ב, ד, ה, ו בשעה 13:00 ובימים ג, שבת, חופשות וחגים בשעה 10:00. הקופות נשארות פתוחות עד תחילת ההקרנה האחרונה באותו היום.
האם ניתן לבצע הזמנת כרטיסים טלפונית?
לא ניתן לבצע הזמנה טלפונית. לרשותכם מערכת הזמנות באתר שלנו, באפליקציה או בקופות הקולנוע.
ביצעתי הזמנה באתר ואני רוצה לוודא שנקלטה. כיצד אוכל לעשות זאת?
בדיקת הזמנה ניתן לבצע דרך אתר האינטרנט שלנו כ-15 דק’ לאחר מועד סיום ההזמנה בלחיצה על כפתור ניהול ההזמנה שלי בעמוד הבית.
הזמנתי ושילמתי על כרטיס/ים לסרט ולא הצלחתי להגיע, מה עושים?
ניתן לפנות למרכז שרות הלקוחות במייל [email protected] או בווטסאפ (בצ'אט בלבד) 0507676361 על מנת לקבל מענה לכך. ניתן לבטל כרטיסים בעמוד ניהול ההזמנה שלי באתר עד ל-6 שעות לפני מועד ההקרנה אליה נרכשו הכרטיסים.
כיצד ניתן לבטל הזמנה?
ניתן לבטל הזמנות באתר רק לאחר שעברו כ-15 דקות ממועד ההזמנה. ניתן לבטל הזמנה שבוצעה בכרטיס אשראי, במידה ונותרו לא פחות מ-6 שעות למועד ההקרנה, ורק במידה ולא נשלח כרטיס אלקטרוני או הכרטיסים לא נאספו כבר בקופת הקולנוע. לביטול הזמנה לחצו כאן. שימו לב כי לא ניתן לבטל הזמנות שבוצעו באמצעות כרטיסי דיירקט. ביטולים הינם בכפוף לתנאי התקנון ותשלום דמי ביטול.
איך יודעים האם יש הגבלת גיל בסרט?
בעת הזמנת הכרטיסים באתר/בקופה יצוין באם יש הגבלת צפיה. ההגבלה נקבעת על ידי המועצה לביקורת סרטי קולנוע של משרד התרבות. במידה ויש הגבלת גיל יש להציג תעודת זהות של הנער או של הוריו לפני הכניסה לסרט.
מאיזה גיל משלמים על כרטיס?
כל גיל חייב בכרטיס.
אילו תעודות מקנות הנחה ברכישת כרטיסים וכיצד לניתן לממש את ההנחה?
ישנן הנחות מיוחדות לאנשי כוחות הביטחון (חיילים בחובה, שוטרים, בני/ות שירות לאומי, כבאים, נכי צה"ל, נפגעי פעולות האיבה ושב"ס), לסטודנטים ולאזרחים ותיקים. הנחות אלו ניתנות למימוש בהזמנת כרטיסים בתעריף המוזל ואיסוף הכרטיסים בקופות הקולנוע בעת הצגת תעודה מתאימה. לקריאת תנאי המימוש המלאים של הנחות אלה לחצו כאן.
מהו כרטיס אלקטרוני ומדוע יש להזין כתובת מייל בכדי להשלים את ההזמנה?
הכוונה לכרטיס הנשלח אליך במייל וכדי לממשו עליך להדפיס את הקובץ שישלח אליך לכתובת המייל או להציגו בקולנוע באמצעות הסמארטפון.
יש ברשותי שובר/כרטיס מנוי. כיצד אוכל לבדוק את תוקפו ויתרת הכרטיסים בשובר?
ניתן לבדוק זאת באתר בלחיצה בעמוד הבית על כפתור פרטי שובר.
איך מממשים את קוד ההטבה דרך כרטיס האשראי?
ראשית יש לקבל מספר קוד מחברת האשראי (הטבה זו אינה הטבה אוטומטית) ולאחר מכן יש להקליד את הקוד בעת רכישת הכרטיס באתר בשורה שמתחת למספר כרטיס האשראי בשלב פרטי התשלום.
האם מבצע 1+1 של כרטיסי האשראי תקף לרכישת כרטיסים בVIP?
לא. המבצע מאפשר הנחה של 44 ₪ אותם ניתן לממש לסרט באולם רגיל (כולל תלת ממד) או לסרט באולם ה-IMAX, ה-4DX או ה-ScreenX.
מה המשמעות של כרטיס תלת ממד כולל משקפיים וכרטיס תלת ממד ללא משקפיים?
על מנת לצפות בסרטי תלת ממד יש להצטייד במשקפיים מתאימים. ניתן לרכוש את המשקפיים מראש יחד עם הכרטיס לסרט. במידה והנכם מעוניינים לשמור על משקפי תלת הממד אשר רכשתם, מתאפשרת רכישה של כרטיסי תלת ממד ללא משקפיים עבור מי שיש ברשותו משקפי תלת ממד שנשמרו מהקרנה קודמת. במידה ורכשתם כרטיסים ללא משקפי תלת ממד ואין ברשותכם משקפיים, תוכלו להשלים את רכישת המשקפיים בקופות הקולנוע. שימו לב כי משקפי תלת הממד לאולם ה-IMAX אינם מתאימים לצפייה בסרט תלת ממד באולם רגיל ולהפך.
מה כוללת חוויית ה-VIP All INCLUSIVE?
חוויית הבילוי המושלמת במתחמי ה-VIP All INCLUSIVE כוללת ארוחת ערב עשירה, מזנון קולנוע ללא הגבלה וצפייה בסרט באולם קולנוע עם כורסאות צפייה מפנקות והכול בכרטיס אחד. לצפייה בתפריכאן.
ט ומידע מלא על המתחם לחצומה זה חווית ה-VIP LIGHT?
כאן.
חווית הבילוי VIP LIGHT כוללת צפייה בסרט בכוסאות VIP מפנקות ומזנון קולנוע ללא הגבלה הכולל: פופקורן, נאצ'וס וכוסות שתייה. לפרטים נוספים לחצו
איפה אפשר לבלות בכל אחד ממתחמי ה-VIP?
VIP All INCLUSIVE- נמצא במתחמי פלאנט ראשון לציון וחיפה.
VIP LIGHT- נמצא במתחמי פלאנט זכרון יעקב ובאר שבע.
האם האוכל בVIP All INCLUSIVE כשר?
האוכל המוגש במתחמי הVIP חלבי ומיוצר מחומרי גלם כשרים, אולם המקום פתוח בשבתות וחגים ואין תעודת כשרות.
מאיזה גיל ניתן להיכנס למתחמי ה-VIP?
הכניסה למתחמי ה-VIP All INCLUSIVE היא מגיל 18 בלבד. הכניסה מתחת לגיל 18 מחייבת ליווי הורה (הורה על כל ילד).
הכניסה למתחם ה-VIP LIGHT מותרת לכל גיל בהתאם לסרטים המוקרנים.
האם מוגש אלכוהול במתחם ה-VIP All INCLUSIVE?
כן. מוגש במתחם יין ויין מבעבע.
מה זה IMAX?
אולם ה-IMAX הייחודי מעניק את חוויית הצפייה האולטימטיבית עם מסך ענק וסאונד מדהים. אולמות ה-IMAX קיימים במתחמי הרשת בראשון לציון, ירושלים ובאר שבע. לפרטים נוספים על טכנולוגיית ה-IMAX לחצו כאן.
מה זה 4DX?
אולם ה-4DX מאפשר חוויית צפייה בארבעה ממדים עם אפקטים מיוחדים המתווספים לחוויית הצפייה. אולמות ה-4DX קיימים במתחמי הרשת בראשון לציון, חיפה, ירושלים ובאר שבע לפרטים נוספים על טכנולוגיית ה-4DX לחצו כאן.
מה זה ScreenX?
אולם ה-ScreenX מאפשר חוויית קולנוע ב-270 מעלות, באמצעות 3 מסכים המעניקים חוויית צפייה עוצמתית ועוטפת. אולם ScreenX קיים בפלאנט ראשון לציון, באר שבע וחיפה. לפרטים נוספים על הטכנולוגיה באולם לחצו כאן.
האם יש חנייה לבאי הקולנוע?
ישנם סידורי חנייה נוחים עבור בתי הקולנוע שלנו:
בפלאנט ראשל"צ ובפלאנט ירושלים ישנם חניונים בחינם העומדים לרשות באי הקולנוע.
עבור פלאנט חיפה ניתן לחנות בחניון קניון הסינמול: 4 שעות חניה ללא תשלום - יש לקחת את כרטיס החנייה למזנון הקולנוע ולקודד אותו על מנת להנות מההטבה
בפלאנט זכרון יעקב ניתן לחנות בחינם בחניון מול זכרון ובפלאנט באר שבע ניתן לחנות בחינם בחניון ישפרו פלאנט. בפלאנט אילון ישנו חניון קניון אילון בו ניתן להחנות שעה וחצי חינם בהפעלת פנגו והינו חינם בשעות הערב, בשישי ובשבת.
היכן ניתן לקבל פרטים אודות מחירי הכרטיסים במבצעי האשראי השונים?
מידע אודות תנאי מבצעי האשראי השונים, מחירי הכרטיסים ואופן מימוש ההטבה ניתן לקבל כאן.
היכן ניתן לרכוש כרטיסי מתנה לקולנוע?
ניתן לרכוש שוברי מתנה פתוחים לשימוש המקבל בקופות הקולנוע ובאתר שלנו. כל המידע על שוברי המתנה שלנו נמצא כאן.
האם ניתן לקיים הקרנה פרטית בקולנוע?
כן. מחלקת האירועים והלקוחות העסקיים שלנו מטפלת בבקשות לאירועים פרטיים או עסקיים, גם באולמות ה-VIP. ניתן למצוא את הפרטים בנושא כאן.
האם ניתן לעשות יום הולדת בקולנוע?
כן. פרטים על ימי הולדת בבתי הקולנוע ניתן למצוא כאן.
האם ניתן להיכנס עם כלבים לבתי הקולנוע?
אין כניסה למתחם הקולנוע עם בע"ח מלבד כלביי נחייה ושירות מורשים ובהצגת תעודה.
כיצד ניתן ליצור קשר עם בתי הקולנוע?
נשמח לעמוד לשירותכם בכל נושא באמצעות מרכז שירות הלקוחות שלנו אליו ניתן לפנות במייל [email protected] או בוווטסאפ (בצ'אט בלבד)- 0507676361 כמו כן, ניתן לפנות אלינו בהודעה פרטית דרך עמוד הפייסבוק שלנו.
הארכת תוקף שוברים בעקבות משבר הקורונה
יש לי כרטיסי מתנה/מנויים ושוברים שפג תוקפם בזמן שבתי הקולנוע היו סגורים בתקופת הקורונה, האם תוקפם הוארך?
לקוחות שברשותם כרטיסי מנוי/מתנה ושוברים שפג תוקפם בין התאריכים - 15.3.20-27.5.21 - הוארך תוקפם באופן אוטומטי ב- 18 חודשים נוספים. במידה ואתם נתקלים בבעיה במימוש הכרטיס/שובר/קוד - צרו קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו במייל [email protected] או בוווטסאפ (בצ'אט בלבד)- 0507676361. כמו כן, ניתן לפנות אלינו בהודעה פרטית דרך עמוד הפייסבוק שלנו.
יש לי כרטיסי מתנה/מנויים ושוברים בתוקף, אולם לא היה באפשרותי לנצלם בזמן משבר הקרורונה כשבתי הקולנוע היו סגורים - האם תוקפם הוארך?
לקוחות שברשותם כרטיסי מנוי/מתנה/שוברים/קודים שהיו בתוקף בין התאריכים 15.3.20-27.5.21 - הוארך תוקפם באופן אוטומטי ב- 18 חודשים נוספים. במידה ואתם נתקלים בבעיה במימוש הכרטיס/שובר/קוד - צרו קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו במייל [email protected] או בוווטסאפ (בצ'אט בלבד) 0507676361 כמו כן, ניתן לפנות אלינו בהודעה פרטית דרך עמוד הפייסבוק שלנו.